Nyt medlem af Holstebro skakklub.

Holstebro skakklub tager altid med glæde imod nye medlemmer, uanset om du er en øvet spiller eller aldrig har spillet et eneste parti.
I klubben har vi plads til spillere på alle niveauer. Her er plads til den seriøse klubspiller, og til dem der "kun" kommer for at spille hyggeskak. Uanset om du er junior eller senior, er du altid velkommen i klubben.

Kort sagt er Holstebro skakklub omdrejningspunktet for mange gode skak oplevelser.

Et medlemskab af skakklubben inkludere også, at du bliver medlem af

Det betyder at at du får følgende muligheder..
  • Du bliver rated, og dine resultater bliver registreret af unionen.
  • Du modtager Skakbladet 4 gange om året.
  • Du har ret til at spille i rated turneringer.
  • Spille holdturneringer.
  • Enkeltmands turneringer og meget andet.

I Holstebro skakklub vil du møde andre med den samme interesse, som gerne hjælper dig, til at blive en stærkere spiller. Her finder du et godt sammenhold, og kammeratskab uanset alder og rating.

Hvis alt dette er noget du finder tiltalende, er du velkommen til at udfylde en kontakt formular så vil klubben tage kontakt til dig. Klik her>>

Du kan også blot møde op i klubben, til en uforpligtende snak.
For at se hvor vi bor og hvornår vi har klubaften. klik her >>

Henrik Sejersen | Damtoften 18, 7600 Struer - Danmark | Tlf.: 29496994